Baltimora-Tarzan boy
Vélemény: Az élet a háttérben (Living in the Background), tükrözi ezt az egész tarzan mizériát. A szövegben olvasható, hogy "jaj de milyen szép a dzsungel élet", " éjszekáról éjszakára jön megy, de annyira jó hogy már nem vágyik haza", "megy a majom biznisz a erdőben, miközben süt a nap", na meg a sok ojéojé oho. Nézzük a klippet: Azt kell hogy mondjam, nem ez volt a legnagyobb költségvetésű klip ebben az időben, de azért valamit összehoztak. McShane, egy újság címlapján ugrál, pörög, vonaglik. Majd felcsendül a tarzani kiabálás. Hu, de furán maszkírozták ki. Elmehetne a kék osztrigába. Nem is állok meg itt. Nézzük a háttér receptjét, amigben pózolgat tarzan. Összetevők: két cserepes pálma, egy vetítővászon whatever mozgóképpel töltve, csipetnyi villám jel díszítésnek, főfogás pedig egy mozgó tarzanhoz hasonló élőlény. Ez az újságos téma nem nagyon jött össze. Eléggé darabos is. Meg néha annyira mozog, hogy kimegy a képből. Jobban megnézve, a 2:25 perctől ismétlődik a klip, ezt jól elsumákolták. Azért nem vitték tulzásba, kb fél perc volt ez. Utánna új részek jöttek, kicsit másképp, értem itt azt hogy indián tánc is vegyült bele. Megjegyezve azért ez nem egy rossz szám. A youtubon is 14Man megnézték, ez már jelent valamit.
Együttes ismertetése:
- Az 1980 as évek második felétől jelentek meg a zenei világban. Több lemezük is megjelent, de a legnépszerűbb a: Tarzan boy slágerük. Italodisco együttes. Frontembere Jimmy McShane, észak-ír származású zenész. Ő csak az arca volt az együttesnek, mert az olasz Maurizio Bassi írta és énekelte a számokat.
- Sikerek: Európában általában. Úgy mint Hollandia, Svédország, Ausztria. Európán kívül: USA-ban aratott meglepően nagy sikereket. Ahol a frontember is népszerűsítette személyesen a Tarzan boy című dalt. Billboard Hot 100 listán 13. lett a legjobb eredménye. 1993-ban a dalt felhasználták a Listerine márkanevű szájvíz reklámjában és több filmben is.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése