Figyeld

A videoklipet is nézd meg, a szöveggel, úgy a tuti!

2011. július 7., csütörtök

Kozmix

Kozmix - Jó a kedvem
Vélemény: Egy magyarul beszélő Scooter. A fodrászuk is ugyan az lehet. Érdekes, ők is hárman kezdték a pályafutást. Nem csak magyar Scooterünk van, de még a háttér zenész is koppintva lett. A harmadik tagot egyébként Vitaminnak hívták, ő egy szelíd májvacukor volt a két tucc-parádéhoz képest. Ez a zene túl van porgetve. Klip: Ó, egy téli pőrgős diszkózene, ilyet is ritkán látni, bár hógolyó csata után, mennek is a bárba. Betocsognak tiszta víz lesz a padló, ráadásul elkapcsolnak a jó kis "hangyás" műsorról, erre a két túlpörgetett anyaszomorítóra. A hidrogénmatyi mutogat, meg magyaráz valamit, a másik meg közben gromaszolgat mikor rámutat. Méghozzá legalább 4 tvn lehet nézni őket 30 m2-en. Az első szöveg megütötte a fejemet: "Ha elromlott a hangulatod, mindegy mit csinálsz, nekem ugyanolyan jó a kedvem, ó, ez nagyon gáz..."- hú, ezt jól megbeszélted haver! Elromlott a hangulatom, az mindegy, de neked ugyan olyan JÓ a hangulatod?- mivan ember? "És ha elmondanám mindenkinek, miket produkálsz, nekem ugyanolyan jó a kedvem, ó, ez nagyon gáz..."- miért, miket produkálok? "nana nanana". Majd elmegy kiáltozni, mert hirtelen olyan nagyon jó lett a kedve, ... viháncol is, ez az igazi. "Talán nem is vagyok szép, talán nem is vagyok jó, vajon hogyan legyek hozzád hasonló?- először is ne hidrogéneztesd a buksid és hagyj fel az énekléssel, a többit a Rockerekkel játszd le. Aztán megint kiáltozik, de az előbb ugyanolyan szarul volt mint én (szöveg szerint). Itt nem áll meg történetünk. A következő részeket figyelemmegzavarás ne szakítsa félbe: "Ha mégis elromlott a hangulatom, jaj, nagyon vigyázz, mert én lecsapok ám, olyat kapsz, hogy csillagokat látsz!-ezt én már nem bírom, megállítottam a képet, nem is akárhol méghozzá. Pont ott ahol bemutat. 4:03-nál. Megáll az eszem. Ha rossz a kedve meg begurul és csillagokat látok. Nagyon fenyegetőzik itt valaki. A vég pedig itt van: " De én akkor is csak vidám leszek, édes, bizony ám, Mert te kapnád a pofonokat, én csak osztanám. " Valami csajhoz beszélt eddig vagy mi? Ő osztja a pofonokat és akkor vidám lesz...?-mindezt TV-n keresztül?? Ezt még gondold át hidrogénmatyi. Jó hogy tovább nincs szöveg, mert fokozni ezt már nem sokáig lehet. Mondjuk szerintem itt az emberek csak a pörgős drogos ütemre figyelnek, a szöveget nem is értik. Hozzáteszem nem is lehet, mert akcentussal beszél a gyerek. A vége felé helikoptereznek is a puszta közepén. Viháncolnak mint a hülyegyerekek. Biztos a sok szobafogság miatt tombolnak ennyire a szabadban, vagy egy kis energiaital csodája ez. A végén pedig a bárban ülők is láthatják magukat milyen csunyák. Azt ne mond ...hogy maguknak is integetnek! Micsoda parádé megy itt. Alig ismertem fel őket. Igen, nem vagytok szépek és jók, de Szkúterhez hasonlók.
 
Együttes ismertetése: 
  • A kozmix formáció a kilencvenes évek elejétől, napjainkban is alkot. Nagy népszerűségük volt, főleg zenei műfajuk miatt, ami happy hardcore és rave stílusú. Igazából 95-ben alakultak meg, még hárman. Vitaminnal közösen megalapították az együttest, amelyből később Vitamin a Happy Gangbe távozott. A tovább maradtak: Hozsó (Horváth Zsolt), (Lányi) Lala. 
  • Legsikeresebb albumok: Kozmix a házban (1998), Angyal (2000), Holnapután (2005)
  • Sikerek: Arany Zsiráf-díj (év felfedezettje 96), Popcorn-díj (Az év magyar zenekara 96, 97), Ifjúsági Magazin (A legjobb duó) (1999)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése